niedziela, 1 marca 2015

#KOMERS- AKUTALIZACJA!

Jest to już drugi post dziś ale stwierdziłam że skoro kilka postów w dół pisałam Wam o komersie to zrobię aktualizację i dopiszę rzeczy których się dowiedzieliśmy.


Więc bal odbędzie się na początku czerwca. Obowiązuje nas wpisowe 55 pln do ktorego samorząd doliczy jeszcze kwotę którą musimy zapłacić za rodziców i nauczycieli. 

Są trzy kwestie które mi się nie podobają mianowicie:
  • ma być sporo rodziców. Ten pomysł jest dosyć nieprzemyślany ponieważ po co tam tyle rodziców skoro to bal dla uczniów?
  • nie można wziąć ze sobą osoby towarzyszącej z innej klasy. Osoba do pary musi być z naszego gimnazjum
  • i kolejna która wydaje mi się plotką ale też ją napiszę to to ze przed przyjęciem czy w trakcie ma pojawić się dwójka policjantów/ochroniarzy z alkomatem.
Zdążyłam już wybrać dwie sukienki lecz to wcale nie oznacza końca poszukiwań. 

Przewodnicząca klasy zapisała mnie do tańczenia poloneza co średnio mi się podoba ale cóż już nie będę się wypisywać- trudno.

Buty też już mam! ;3
Pozostało mi zapisać się do wizażystki i fryzjera. Na szczęście nie muszę szukać pary ponieważ postanowiłam iść sama! :)


W krótkim czasie odbędą się próby do poloneza. 

Więc to chyba na razie tyle. :P 

N. :*

7 komentarzy:

  1. Hm dziwne zasady u nas ma byc bardziej na luzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mogę doczekać się mojego komersu! Obserwuję!
    http://booksybooksyinietylko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No to super! Komers...kiedy to było...ech,stara dupa ze mnie :-)
    Obserwuje i czekam na to samo:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dosłownie jakby to był bal dla kryminalistów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym chciała komers na koniec gimnazjum ale pewnie zrobiliby z tego straszną szopkę. Po co wam policjant z alkomatem? Próbują z was alkoholików zrobić? No może bez przesady...
    Mam nadzieję, że zabawa się uda! ;)

    Zapraszam do siebie,
    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas jest identycznie :'))
    http://www.kreatywne24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł z alkomatem nie jest zły.. na moim balu chłopacy zajmujący się sprzętem spili się i nie wyszło im to na dobrze. Przy takiej ilości ludzi, rodzice będą potrzebni ;)

    obserwuję justyna-and-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń