niedziela, 1 marca 2015

35 facts about me!

W tym poście zobaczycie fakty o mnie których prawdopodobnie nie wiecie! :)


1.Bardzo łatwo mnie zawstydzić. Jest to bardzo żenujące bo momentalnie robię się strasznie czerwona.: /

2.Nienawidzę ludzi którzy kłamią!!!

3.Jestem uzależniona od muzyki.

4.Uwielbiam język angielski wf oraz WOS i EDB.

5.Ostatnio polubiłam chodzić w spódniczkach i sukienkach co jest wielkim szokiem dla mnie samej.

6.Bardzooooo nie lubię osób które mają problemy z "proszę" "przepraszam" czy "dziękuję"!

7.Nie lubię swoich włosów.

8.Nienawidzę sarkazmu.

9.Nie jestem osobą która pilnuje porządku.

10.Kocham rządzić.

11.Nie lubię jak ktoś mnie komplementuje.

12.Kocham swoje paznokcie! to moja największa miłość! ;3

13.Matematyka to mój koszmar! ;_;

14.Powinni zabronić mi używania snapchata i instagrama.( z góry sorki dla ludzi ze snapa za spamy XDD)

15.Według mnie film "50 twarzy Greya" to porażka!

16.W przyszłości zamieszkam w Anglii.

17.Będę psychologiem dla sportowców.

18.Mam za dużo pomysłów na raz.

19.Nie lubię swojego głosu. Wszędzie mnie słychać i jest strasznie piskliwy :o

20.Jestem zakochana w tatuażach z henny na dłoniach! ;3

21.Nie umiem gwizdać.XD

22.Nie umiem też pluć haha :D

23. Uważam że "The Lazy Song" Bruno Marsa jest o mnie :D

24.Nie lubię swojej twarzy dlatego nakładam make up.

25. Delikatnie mówiąc jestem księżniczką rodziców ale nienawidzę gdy ktoś mnie tak nazywa haha :D

26. Jestem bardzoo podekscytowana na komers który odbędzie się na początku czerwca.

27.Wszystko mnie nudzi.

28.Jeśli nie odpisuję lub robię to dodając kropki na końcu zdań to albo Cię nie lubię albo jestem zła.

29.Przeraża mnie to jak ludzie mogą być fałszywi.

30. Codziennie rano budzi mnie "Black Widow" Rity Ory i Iggy Azalea dlatego z całego serca nie cierpię tego utworu.

 31.Pierwszą czynnością którą robię zaraz po przebudzeniu jest podłączenie telefonu pod głośniki.

32.Jestem pieszczochem. Zrób mi masaż a już się od Ciebie nie odczepię. haha :DDD

33.Koooooooocham tańczyć. Jeszcze nikt tego nie widział ale na komersie będą mieli okazję popatrzeć. hahahah :D

34.Byłam belieber.

35. Teraz jestem directioner barbz i sheerionator.



Nie zanudzam już Was i kończę ten post.  W komentarzach możecie podsunąć mi pomysły na nowy post!



Nat. :*

1 komentarz:

  1. Świetne fakty.
    Możesz zrobić post w którym wymienisz ulubione rzeczy: książkę, film, bloga itp. :)

    http://weronikaadamczykblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń