środa, 13 maja 2015

CHANGE

W ostatnim czasie zdążyłam zauważyć, że dużo się w moim życiu zmienia.
Całkowicie zmienił mi się styl. Porównując ten z przed kilku miesięcy i obecny widać sporą zmianę. Kilka dni temu obcięłam włosy, praktycznie nie nakładam make upu. Prawdopodobnie to wina dorastania, ale jakoś zbytnio mi to nie przeszkadza, w końcu zrobiłam się poważniejsza i stawiam sobie cele, do których dążę.

Aktualnie jestem w czasie zmieniania garderoby i innych pierdół. Patrzę na swoje stare zdjęcia i nie mogę uwierzyć, że aż tak się zmieniłam ( oprócz tego, że przytyłam ze sto kilo, haha :D).

Moje poglądy na świat i innych ludzi też uległy zmianie. Teraz wszystko wygląda jakby inaczej. Teraz otwarcie mówię co chcę.

Kiedyś bałam się reakcji innych ludzi na moje wybory, czy uwagi- teraz całkowicie mnie to nie obchodzi.



KIEDYŚ :




TERAZ:








Długo mnie tu nie było ... cóż jakoś nie miałam jakiś super pomysłów, więc stwierdziłam, że lepsze nic niz byle co. Mam nadzieję, że post Wam się spodobał!




NAT.


3 komentarze:

  1. Zdecydowanie widać różnicę. Muszę przyznać, że zmieniłaś się na lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo korzystna zmiana! podoba mi się!
    http://amfaceless.blogspot.com/2015/05/heels.html <3

    OdpowiedzUsuń